mimom_1 sadece mama ile besleniyor acaba mide üşütmesimi dedim çokta hareketli bir bebek ama 1 haftayı geçti, 2 ay sma içtik sonra 2 aydır aptamille devam ettik acaba mamadan olurmu ??
berosunannesi mimom_1 peynirimsi kusma iyidir annem hep öyle der mama yarıyor demek ki merak etmeyin her cocuk kusar benimkini görseniz peynir de değil normal bildiğin cıkarıyor
mimom_1 Niasal ama her beslenmeden sonra böyle doyunca genellikle geri ittiriyo biberonu yada bazen 1 saat sonra falan kusuyo