Kızlar bebeğim 8 aylık olucak ve ben dün hamile olduğumu öğrendim çok korkuyorum ne yapacağımı bilemiyorum kabul edemiyorum aldırmak istemiyorum ama doğurmak da istemiyorum psikolojim bozuldu dünden beri nasıl bakacam ikisine zaten çok zorlanıyorum hamileliğim nasıl geçecek bilmiyorum haftaya doktor çağırdı erken dedi gel bakalım dış gebelik olabiliyor dedi bakalım ne olacak