Laracagla Merhaba bebeğim ağlarken gülerken agzı sağa kayıyor her zaman yapmıyor ama yaşayan var mı lütfen 6 aylığız konuşmasını etkiler diye çok korkuyorum uyuyamıyorum ..
drns Laracagla benim bebeğim de yeni doğduğunda hemşireler farketti alt dudağı kayıyordu beyin ultrasonu çektiler 1 günlükken beyinden olmadığını söğlediler kas sistemiyle alakalı olabilir dediler şu an 1 yaşında ağladığından kayması belli oluyo ama konuşmasına engel olucağını sanmıyorum
drns Cinarimmm ben yaşına girmesini bekledim belki geçer kasları güçlenir diye düşündüm ama nörolojiye gösterin demişlerdi bu haftalarda bi kontrole götürmeyi düşünüyorum gidip öğrendikten sonra yazarım inşallah
Cinarimmm drns biz gttik iki aylkkn cok az farkdilmck kdr azdi pzrtesi bdha gdcz ins bnde sze yzrim zamnla kaslar gucleniyormus nettede arstrdm
drns Cinarimmm ilk doğduna göre farkedilmiyo şimdi azaldı ağlayınca ben bildiğim için farkediyorum ama bilmeyen anlayamaz
Mehmetasaf14 Benim bebeğim de öyleydi , çocuk doktoru yüz felci olabilir hemen nörolojiye götür dedi , götürdüm ama sağ tarafında doğuştan kası olmadığı için ağlarken sadece ağız kayması yapıyor dikkat edilmesi gereken önemli bi konu arkadaşlar ihmal etmeyin
Cinarimmm Cinarimmm konusurken kayiyormu dudagi kas olmamasi ayri bir konu zayif calismasi ayri bizim cok azdi suan o bile yok denck kdr az kasimiz zamanla guclendi
drns Cinarimmm daha konuşmuyo yaşını yeni doldurdu ufak tefek gel al hadi dede kelimelerini yapıyo sorun yok gibi