Benim bebeğim de 10+4. Genel olarak ek gıdada iştahsız elimde kaşıkla geziyorum birkaç kaşık ağzına girerse mutlu oluyorum. Çok çok nadiren iştahı açılıyor birkaç gün sürüyor sonrasında yine yemek çilesi başlıyor 💁🏻♀️ bu durumu dişe bağlayıp kendimi teselli ediyorum ben 😀