mraslan Elvn94 o kavanoz mamalarını evde yapmak çok zor değil hepsi iyi olsa rafta ömürleri o kadar uzun süre kalmaz canım
Sin21 23062019 azıcık elinle falan tattır dedi doktor ama kendi doktorum değildi açıkcası bana da erken geldi kendi doktorumuza danışıp beşinci ayın içinde başlamak istiyorum. Çünkğ emzirmiyorum sağarak +mamayla gidiyoruz
Deletedmom277 Deletedmom110 😅😅 bana kızdı bide. Niye atıyorsun bunları bunlar yenilir. Bebek için değil mi demek ki kötü değildir ben yerim dedi kadın günde 1-2 tane yedi 😅😅
baharsirkeci Elvn94 çocuk doktorumuz hippi tavsiye etti, öteki markalara pek güvenmediğini söyledi. Bu arada 5 ay 5 günlüğüz
Lavanta35_ Elvn94 bende aynısı yaptım yoğurt mayalamak için aldım asla vermem hazır çünkü kendim yaparım nasılsa hem daha güzelini hem daha sağlıklısını Ama ben tadına baktım hiç beğenmedim döktüm hepsini 😂
Berenecem Elvn94 bence yedirme kendin o şişelere evde kavanoz maması yapabilirsin ben yapıyorum vakumluyorum dışarda yediriyorum 😊
Berenecem Elvn94 kavanozları ve kapakları kaynatıyorum püreleri sıcakken kavanozlara doldurup ters döndürüyorum . Annelerimiz kışın yaparlar ya domates sosu onun gbi aynı