Birberenannesi mavikelebek4 aa olur mu o doğum günü. 6 ay kınası yapınca bebeği evlendirin vs diyenler bile oluyor ne alakaysa. Ben de açmıştım böyle Bi post da neler neler yazdılar. Hatta daha yeni momda açıldı böyle bi post askıya alınanlar bile oldu.
Merveyavuzaras mavikelebek4 trendyolda ½ kartları var şapkasi var , yarım yaş kınası yazınca çıkıyor ve genellikle pastanın yarısıyla bebeğe foto çekiyorlar , dolaptada süaler vardı , bende düşünüyorum yapmayı öyle yapicam
Poly-ana mavikelebek4 İnternetten söyle bi baktım da gözlerim kanadı nolur konsept rengin kırmızı olmasın pembe falan olsun ndjdjd
mavikelebek4 Sibelmuc ben zorunlu bişy olarak görmüyorum kız çocuklarında bu tarz şeyler hoşuma gidiyor kutlama gibi düşünülebilir 40 uçurma gibi düşünebilirsiniz
mavikelebek4 CaglaMenessa oda bunun gibi teşekkür ederim bende diş buğdayı yapmadım mesela böyle bişy yapmak istedim
[silindi] BenMathilda ya ben hep farklı okuyorum bunu 😅😅😅 ayrıca 6 ay kınası nedir nerden çıktı bu yeni yeni şeyler bi de adettendir deniyor 😅
mavikelebek4 [silindi] ege taraflarında sanırım genellikle yapılıyor o yüzden bazı kısımlar çok bilmiyor. Yapılması şart olan bişy değil kutlama amaçlı tamamen eğlencesine yapılan bişy
[silindi] mavikelebek4 bizim yörede yok ve iyi ki yok olsa da saçma geliyor. Küçücük bebeğe kına nedir yahu bir de bindallı giydiriyorlar ben kendim giymedim onu 😅
yagmurkokusu_ mavikelebek4 kına değil de ½ şapkası yarım pasta ve konsept kıyafeti yapıp resim çekeyim. Bir kaç görsel var elimde sade olacak hatıra kalması için kına vs saçma geliyor partiler kına gecesi elbisesi giydirmek vs
Cagmer İlk defa duydum 6. Ay kınası diye bir şey olduğunu yarım yaş günü kutlamak falan neyse de peki kına kime yakılıyor günün sonunda jdjshshsh
Kubrailkan 6 ay kınası ½ bd partilerinin eski versiyonu🥰 neden yadirganmis anlamadım bizde çok eskiden beri vardır 🥰 evde kendimiz bu şekilde yaptık 2 3 tur oynadik 🙈😅 https://imgyukle.com/i/QwslCo
Nesoooolera Kuzenimin eşi yaptı anneanne ve babaanne çocuğun eline çeyrek koyuyorlar bunada ailenizin hazır olması gerekiyor önceden bildirinde insanlarin içinde mahcup olmasınlar