kuzeyildiz Arkadaşlar 2 haftadır hiç birşey yemek istemiyor sevdiği yemekleri bile bu aylarda bu problemi yaşayan var mı neler yapıyorsunuz
bilgekizinannesi kuzeyildiz 11 ay 10 günlük zaten genel olarak az yiyordu şimdi sıfır ek gıda sadece emme ile günü geçiriyor. Dişi çok rahatsız ediyor sanırım. Yani ben çözüm bulamadım. Yemiyor. Kaşık görünce ağlıyor bazen eline veriyorum kurutulmuş meyve falan onlardan yiyor o kadar. Çözümü olan varsa ben de bekleyeyim. Bi de benim kızım hiç bulamaç tarzı yemiyor midesi bulanıyor elde yiyeceği kendi yiyeceği şeyleri yemekmistiyor sadece. Şimdi bu beni zorluyor umarım ilerisi için iyi olur