bebeğim 2970 doğdu ve 2800 e düştü şuan 14 günlük . Bugün tartıldığında 3 kiloyu geçtiğini söyledi doktoru ve ben biraz rahatladım .
Ama bebeğim memeyi bazen hiç almıyor , bazen de alıp 2 3 saat öyle duruyor . Aktif emmediğini söyledi doktor da . Emme işi bitince bi de sağıp süt veriyorum .
Sorum şu Bebeğim beni hiç emmezse ya da arada emerse kilosu biraz artınca emmeye aktif şekilde devam eder mi ? Şuan sağdığım sütü biberonla veriyorum çünkü . Beni redder mi ? Bazen de mama veriyorum ama günde en fazla 1 2 kez
Ben napayım bana yardım eder misiniz lütfen.
Sağıp versem ne zamana kadar gidecek , ya da bir ay içinde bebek memeyi tutmaya başlar mı yani siz sürecinizi nasıl yönettiniz