Merhaba, bebegim 30 gunluk. 2 gunlukken isitme testinden gecemedi. Sonrasinda 2 haftalikken yapildi yine gecemedi. Ileri seviye isitme testi istediler. Baska hastaneye randevu almaya gittigimizde yeniden yapildi ve ondan da gecemedi. Esimde isitme kaybi var ama dogustan degil. Bebekken ateslenmis 3 gun atesi dusurememisler ondan dolayi da kulagina vurmus. Doktorlar genetik olamaz diyor. Smdi ileri seviye test icin gun bekliyoruz ama ben perisanim :( aranizda bu testten gecemeyen ileri seviye test yaptirip sonucu olumlu alan var mi?