nurpamuk korkma canim benimde hala oyle bi yumusar arada bi sertlesir alıştım artık arada boylr oluyor hormonlarimizdan sanırım ama sen hep olumlu düsün mutlu olmaya calıs ne kadar mutlu olursan o kadar süt hormonu calisiyor. Bak bundan 2 hafta once benim sütüm cok azdi ve yetmiyor diyordum bebegim uyumuyordu salliyordum 2 dk uyuyordu geri hemen uyaniyordu. Artik cildirmak uzereydim düsün sütüm mu az diye sonra ailem geldi istanbuldan o biraz bebegimle ilgilendi ben mutlu oldum geldiler diye hemde sütümü unuttum gitti inanilmaz bi sekilde cogaldi uyumayan bebegim uzun uzun uyumaya basladi ama gel o 4 gun ne cektim ben cok stres etmistim tek sütünden degil kendimde artik yoruluyordum yemek yiyemiyordum dusun surekli emmek istiyordu. Artik boyle devam etseydi son noktama geldigim anda mama verecektim yani ama Allah bisekilde yardim ediyor sende bol bol mutlu olmaya calis mutlu olunca kafana takmayinca hepsi duzeliyor. Sen bebegine olumlu yanastikca oda mutlu oluyor ve duzene giriyor ama stres ettikce oda etkileniyor emin ol...