tazebiirannee Kızlar kullandığınız memnun kaldığınız dyson harici kablosuz süpürge var mı? Dyson almış başını gitmiş 😄
Melis1706 tazebiirannee bende yok ama temizlik tuyolari sayfasindaki hilal haniman gordugum philips var onu cok ovuyordu
Asyams tazebiirannee Valla miele der susarim masallah dyson halt etmis yaninda arastirin goreceksiniz almanmarkasi zaten dyson da kullandim oyuncak gibiydi
Minel-_-3404 tazebiirannee bosh markasini kullaniyorum 7 ay fln oldu galiba. Ömrü uzun çekme kuvveti bol olsun insAllah 🤭Memnunum
yabankedisi electrolux kullanıyorum 5 yıldır memnunum en son modelleri daha da iyidir die düşünüyorum
tazebiirannee yabankedisi onu da inceliyim zamanla çekiş gücünde azalma oldu mu ? Bi de şarjı yetiyo mu bütün eve
Asyams tazebiirannee En yuksek devirde kullanmazsaniz yetiyor, cok guzel cekiyor. En ust modeli kedi kopekli evler icin ben orta model almistim super oneririm deneyip alin ama agir gelmesin ben alistim
Miine tazebiirannee hiç azalma yok ama bnm makineyi alali 1 sene olmadı, şarjı.butun eve yetiyor , 5 saat sarjta kalıyor, 45 50 dk nerdeyse sarj yapıyorum 3 gün kullanıyorum rahatlikla
Minel-_-3404 tazebiirannee evim 2+1 ama büyük baya.evet yetiyor ben zaten yedek bataryali almiştim ama gerek kalmadi onu kaldirdim tek bataryayla evi temizliyorum sonra şarj yuvasina birakiyorum şarj dolu bekliyor birsye lazim olursa hemen kullaniyorum.zaten cocuklarim birsy döktukleri anda cektigim icin ev aman aman pis olmuyor.
tazebiirannee Minel-_-3404 benimde hem robotum hem normal süpürgem var ama normal süpürgeyi sürekli açamıyorum oğlumu mama sandalyesine koyup öyle süpürmem gerekiyo çünkü rahat vermiyo kablosuyla oynuyo üstüne biniyo o yüzden kablosu şart banada 😬
Nova tazebiirannee Bugün anneme fakir in yeni çıkan bu dikey süpürgesini araştırarak aldım. Dyson özellikleri mevcut en çok da kedi tüyleri ve koltuk vs süpürmek için turbo başlığı işe yarayacak gibi. https://ty.gl/liugfscrkl