Esraerol-geldi Bizim dün aşımız vardı kilomuza bakıldı 6.400 gram denildi sizde durumlar ne anne sütü ve mama kullanıyoruz 5 aylık bebek kilosunda dedi gayet güzel gidiyor muşuz
-Tubaaa- Esraerol-geldi maşallah 🧿 Biz de mama destekli gidiyorduk ancak 2 haftadır mamayı bıraktık 2 ay 3 gün 4600 kilosu.
kizinaasikbiranne Esraerol-geldi benim 2 aylıkken 4600 gr’dı ama şöyle söyleyeyim benim bebeğim prematüre 2460 gr doğdu.
Ballrengiii Ezelaysen maşallah benim 6.5 aylık oğlum 7200 kilo😅 ama 2 aylıkken meme reddi yaşadık sonra emmesi pek toparlanamadık ondan heralde🥲🥲
Esrayigit_49 esractl designofflove sütünü sagip ver kilo alır memede yoruluyolar çekmekle uyuya kaliyolar
Brnnur Esraerol-geldi benimde bebeğim 2835 doğdu şuan 18 günlük bebişinizin gelişimi kilo alımı nasl öğrenebilir miyim
Esraerol-geldi Esraerol-geldi 2 ay aşıları yan etki yaptı mı size benimki dün hiç uyumadı atesi olmadı ama aşırı huysuz huzursuzdu
Keslin_3 Esraerol-geldi 2 aylık aşı da kaç tane vuruyorlar 15 inde benimde var çok düşünüyorum zaten huysuz bir bebeğim var
Pengu Esraerol-geldi benmkinde de ateş olmadı ancak çok huzursuz uyumuyor sürekli ağlıyor gerçi herzaman öylede mememide istemiyor ona çok üzülüyorum. Mememi uzatınca kriz geçiriyor
designofflove Esraerol-geldi benim bebişim 2800 doğdu, sadece anne sütü aldı geçen hafta 4250 idi 5 gün sonra 2 aylık olacak mama takviyesine başladım kilo almıyor çünkü yetmiyor sanırım sütüm inşallah en azından 4500 olur maşallah yazanları görünce moralim bozuldu
Fincan designofflove benimki de öyle doktor görüşü olmadan mama başlamayın bence emdikçe sütünüz gelir zaten. Erken doğan bebekler biraz geriden geliyor
Acemianne000 designofflove Bizde 2970 doğduk kilo verdik şimdi 2 ay 4 günlüğüz 4400 ancak olduk mama+meme ilerliyoruz yani üzülmeyin napalım sağlıklı olsunlar yeter