Tatli_Bir_Anne_ Yaptıran var mı, süreç nasil ilerledi, zorlukları nelerdir ? Özelde mı devlette mı yaptırdınız?
Ogulluana Tatli_Bir_Anne_ 6 aylıkken yaptırdım devlette. İlk gün çok ağladı ama gecesi iyiydi sonra aglamadi. Kremledim her bez değişiminde sıkıntı olmadı hic
Cansugndgd Tatli_Bir_Anne_ büyük gün geldi canım haber vericem demiştim. Bugün sünnet oldu oğlum. Çok ağlıyor çok içim yanıyor gerçekten 🥺 şimdi uyudu inşallah gecesi iyi geçer ve çabucak normale döneriz tek duam bu 🥺🙏
teachermom07 Tatli_Bir_Anne_ 7 buçuk aylıkken özelde yaptırdık. Kağıt bardak kesip koydum 1 hafta boyunca . 3 gün emeklemesine izin vermedim korkup . 3 gün sonra serbest bıraktım yerlerde süründü falan ama bi sıkıntı olmadı
Tatli_Bir_Anne_ Ogulluana ağladığında ne yaptınız, artık oturabiliyorlar daha hareketler, nasıl korudunuz, yaptırmak istiyorum ama cesaretimde yok
Ogulluana Tatli_Bir_Anne_ açıdan ağladığı için çok sakinlestiremedim malesef uyuduugunda rahatliyordu fitil vermişti ama çok ağrı kesmedi malesef
Cansugndgd Benimde oğlum beş buçuk aylık ve altıncı ayında bende sünnet ettiricem. Çok korkuyorum. Herkes kolay geçtiğini söylüyor ilk çişini yaparken çok ağlıyor sonra bişey olmuyor diyorlar. Benimde soğuk kanlı olmaya ihtiyacım var 🤦
Tatli_Bir_Anne_ Cansugndgd yeğenim oldu 40liyken maşallah bir sıkıntı yaşamadı, ama bizimkiler biraz daha büyüdüğü içinn daha zor mu geçer? Kıyamıyorum ama yaptırmakta istiyorum
Cansugndgd Tatli_Bir_Anne_ off evet ya bende kıyamıyorum ama büyüdükçe zorlaşacak bu iş. Doktorumuz 2-6 yaş arası tavsiye etmiyor zaten. Sonrasında ikna et edebilirsen. Bence yaptırmak en doğrusu ama gerçekten bende korkuyorum ve canı yanacak diye çok üzülüyorum. Yaptirirsam zaten on gün içinde olacak süreci tekrar yazarım buraya
Cansugndgd Tatli_Bir_Anne_ evet antibiyotik krem ve fitil verdi. Ama çok ağladı için fitili koyamadim calpol verdim çokta ise yaradığı soyelenemez. Bakalım yarın nasıl geçecek
Cansugndgd Tatli_Bir_Anne_ canım atlattık galiba ya bugün eskisi gibi normal güle güle uyandı şükürler olsun gerçekten 🙏