Emine003 şöle bi laf duydum
Tek çocuk anneyi yorar çok çocuk birbirini diye, katılıyorum
Tek çocuk büyütürken daha mıy mıy mıy oluyo insan
Çocuk sayısı arttıkça sen pratikkeşiyosub
Evham yapmayı bırakıyorsun
Salıyosun ve alışıyosun
Bir de şamata vs olduğu için daha eğlenceli oluyor sanki
Zor yanları da vat ama onlar tek çocuk varken de zor olan şeylerdi. Yani ya hep ya hiç