Daisyy Kızlar 1 ay önce sünnet oldu oğlum şu an 4.5 aylık. Kızarıklık geçince pipisini ucu hafif böyle morumsu kaldı normal mi bu sizin de böyle mi?
Hiloss Daisyy sunnet yazisini gordum hemen geldim 19 kasimda bizimde sunnetimiz olacak henuz 3 aylik olacak bebegim zorlandiniz mi
mcansum Daisyy normal deri kendini yeniledkce daha iyi olacak sürekli geri cekme yapın hava alsn hava aldkca daha iyi toparlar
nageyet Daisyy 9 günlükken benim oğluma da yapıldı. Şu anda dediğiniz şekilde doktor normal geçici bir durum dedi
Daisyy Hiloss bizim ilk gün kanaması oldu sargı bezi yapışmış o yüzden zorlandık 2 gün ama sonra rahat geçti sıkıntı olmadı inşallah sizin kanama olmaz rahat geçer ilk gün ağlar ama korkmayın 😊
Bulutannesii Daisyy genelde üşüdüğünde morarma gibi oluyor. Onun dışında morarma varsa bi doktora gösterin bence
Daisyy Bulutannesii valla mor değil de normal deri renginde de değil yani normal dedi arkadaşlar ama göstereyim teşekkürler
mcansum Daisyy pipisnn derisini geriye cekecekainz bası tam dsarıya cıkacak ack brakmanıza gerek ykta değiştrrkwn banyo yparlen yapın 1 2 dk hava almasıda ıyıdir
Daisyy Kapadokya aynen çok hafif bizimki de ama normal deri renginde de değil ondan sormak istedim çok teşekkür ederim