Kızlar oğlum dün 3 aylık oldu. 2. Ayda ben mamayı kesip anne sütü vermiştim ve kilo alımı olması gerekenden azdı.
Bu ay günde 2 kere 60 cc verdim mama ve 1200 gram almış. Yine mamaya devam edeceğim günde 2 doymadığını düşündüğümde 3 kere. Sizce bu ay aldığı kilonun ne kadarı mamayla alınmıştır?