Merhabalar.
Bebeğim 5 aylık. Premature doğdu düzeltilmiş yaşı 4 aylık. Başlarda her gün büyük tuvaletinı yapıyordu. Ancak son 1 aydır yapmamaya başladı. İlkte 10 günü bulunca fitil verdim yaptı. Normal anne sütü alan bebek dışkısı. Sertlik vs yok. İkincide de yine 1 haftayı bulunca fitil ile vs derken suan 4-5 günde bir yapmazsa fitil ile yaptırmaya devam ediyorum.
Suan yine 5. Gündeyiz ve kaka yok. Zeytinyağı ve su da içiriyorum, kendim incir de tüketiyorum tık yok. Bazen kendisi kaka yapmak için ıkınıyor ancak ıkınınca kusuveriyo. Tuvaletini yapamamış oluyor.
Fitil koydum yine üstünden 2 saat geçti ve hala yapmadı. Tembelliğin bu kadarı gerçekten hayret ettim
Var mı başına gelen ve düzelen