Sanki bizi anlatmıssınız 29 günlük olduk, insan vicdan azabı duyuyor çocuğumun bir seyi var da anlamıyor muyum diye? Aç mı tok mu altı temiz mi gazı mı var bir yeri mi acıyor diye kendimi yiyip bitiriyorum 😞 annem de çalısıyor malesef esim de geç saatlere kadar iste, tek basına kafayı yememek imkansız. Sinirlerim yıprandı sabrım tükendi ne biçim annesin sen diye bütün gün kendime kızıyorum ah ah