Liyaveannesi Kızlar 5 senelik evliyim yatağımı ve koltuklarımı yıkatmak istiyorum. Kimisi yıkanınca daha kötü oluyor diyor, sünger pisliği içine çekip kuruduktan sonra yüzeye çıkıyor diyor. Yıkatanlar fikir verebilir mi?
AyazMerve Liyaveannesi 5 senelik evliyim ben de. Yatağımı 1 kez , koltuklarımı 4 kez yıkattım. İşini iyi yapan kişilerse hiçbir şey olmaz çıkan kiri görünce ferahlatacaksınız emin olun 🥰
Fusunf Liyaveannesi bİz yıkattık valla nasıl kirli su çıktı iğrendim resmen 😀 parladı açıkçası dediğiniz gibi olmadı
Alplerim Liyaveannesi Kesinlikle yıkatin bayramdan önce yıkattim çıkan kire inanamadım 3 yıl.olmadi evleneli bu arada
Tatlican Liyaveannesi Yatagi bilmem ama kardesim koltuklarini yikatiyor devamli hic öyle sorun olmadi
Liyaveannesi AyazMerve ay bulurum inşallah işinin ehlini canım 🤗 geçen koltuğa su döküldü suyunu havlu ile alayım derken ne göreyim 🤦🏻♀️☹️🤦🏻♀️ baya kirlenmiş arada koltuk örtüleri sersemde o görüntü beni üzdüüüü. Geçen yaz silmiştim bide ama yıkama daha farklı sanırım. Bu arada hangi şehirdesiniz 🥰
Halimea Liyaveannesi yatakları yıkatmadım ama koltuk takımlarımı yıkatırırım . Misss gibi tertemiz oluyorlar . Çıkan kirli suyu görseniz her sene yıkatırsınız.