Kızlar bilen bilir belki 1 sene önce ev almıştık geçen gün 2. Duruşma görüldü hakim tahliye kararı verdi kiraci 2 duruşmaya da gelmedi karardan sonra avukat kiraciyi aradı tahliye kararınız çıktı diye kiraci daha hala evi boşaltmam diyor var mı başına gelen süreç nasıl ilerler valla çok yoruldum artık