Arkadaşlar merhaba . 60 kg ile hamile kaldım sezaryene 75 ile girdim .Doğum yapalı 2.5 ay oldu şu an 66 kiloyum. 6 kg fazlam var günde 2.5 -3 litre su içmeye çalışıyorum Leslie ye başladım. Siz kaçla hamile kalıp kaçla girdiniz doğuma şu an kaçsınız özellikle sezaryenle doğum yapanlar kilonuzu nasıl verdiniz ?