Elizovuski
Ya gördüğüm kadarıyla birazda bebekten bebeğe değişiyor yeğenim iştahsız bir bebekti zar zor yer içerdi 3yasina kadar hep püre şeklinde yedi pilav vs asla yiyemiyordu benim oğlum iştahlı bir bebekti puturluye alışsın diye hiç blander yapmadım çatalla ezdim yada eline verdim birde tahıllı tuzsuz ekmek yapıyor firincimiza rica ettik onu eline verdim hep ekmekte güzel alıştırma oluyor aslında. K.validem 7 aylıkken dolma vermiş eline baktım yiyor blanderdan geçirmeyi o zaman biraktm