Bizimhikayemiz Kızlar oğlum alerjik bebek 1 aydir bi mama kullaniyoruz başta herşey iyiydi nolduysa 4 gündür pişik oldu poposu kaniyor artik ve sürekli kaka yapiyor aceba mama iyi gelmedi mi
Zeyzeh2 Bizimhikayemiz Bizimhikayemiz mama iyi gelmemiş olabilir mamayı değişin bi bakın nolacak pisigi içinde sudocrem kullanabilirsiniz bizdede bazen kanamalı pişik oluyor onu kullanıyorum geciyor
Bizimhikayemiz Zeyzeh2 kullaniyorum canm sudocrem ama 4 gundur boyle geçmiyor bezini hemen değişiryorum galiba mama iyi gelmedi
Zeyzeh2 Bizimhikayemiz o zaman yıka poposunu ılık suyla altını değişirken ıslak mendil kullanma oda sıcaksa altını aç öyle açık kalsın az hava alsın poposu
Tahsintakha Islak mendil yerine kaynamış ılımış suya pamuklu bezi bandırıp temizliyorum sonra güzelce başka temiz pamuklu mendille kuruluyorum biraz havalandırıyorum sık sık bezini değiştirip pişik kremini sürüyorum rahatlıyor canım