Hamileyken indirim de sıvı deterjanını almıştım parfümsüz olanını. Elimde ki kullandığım deterjanım bitmek üzere. Normalde babys green kullanıyorum. Kızımda atopik dermatit var o yüzden en doğal olanını kullanmaya çalışıyorum. Bu omoyu da kullansam mi bilemedim bir alerji yapar mı acaba? Kullanan var mı?