Dün iki aylık aşılarını oldu bebeğim kola ve bacaklara 3 tane akşam ateşlendi soydum calpol verdim sakinledi ama sabahtan beri emiyor kusuyor mama veriyorum kusuyor aşı yan etki olarak kusma yapar mı endişelenmelimiyim zaten aşıdan beri çok huysuz kusunca uyumuyor da