Mervgl01 Kızım daha 4 günlük sarılık kontrolü için Gittik tahlil felan 1 gün kaldık değerimiz güzel seviyeye geldi doktor bu vitamini verdi ocean vitamin d3 400 olanından kullandınız mı yenidoğan bebekte
Kaanmamy Mervgl01 en temiz içerikli d vitamini diye biliyorum bizimde doktorumuz bunu tavsiye etti tek puf zeytinyağlı olduğundan biraz zor yutuyor hemen ardından mama ya da meme veriyorum
ezgicenk Ben doğduğundan beri kullanıyorum. Tek puf kullanın, içeriğindeki zeytinyağından dolayı başlarda ishal olabilir. Her gaz çıkardığında biraz kaçırabilir bilginize, bezini düzenli kontrol edin.
Hndealnathn Kızımda doktorumuzun onerisiyle 1 yasa kadar kullandım kizima.kutusundan sprey formda çıkar ama yanında cam damlalık olması lazım benim aldıklarım hep öyleydi ben sprey formda kullandım hep daha pratik geldi.1 puf 3 damlaya eşit zaten o da önerilen miktar.1 yaşında tahlil yaparak bıraktırdı doktorumuz sonra 1.5 yaş kontrolünde kışa dönuldüğü için güneş yok kışın depolari boş bırakmayalım yine 600iu kullanalım hazirana kadar dedi şimdi 2 ay sonra birakicaz damlayı 26 aylık kızım.