yesim123 evet geçti. Diyete harfiyen uydum. Dışarda misafirlikte hiçbişey yemedim kaçak bile olmasın diye. 6 ayda açmaya başladık sütümden geçen alerjisi bitti. Koyun yoğurdu falan yiyor kızım ama süt ürünlerine geçeceğiz artık. İnşallah onlar da geçmiştir