Glzrpdr ben tam uyumadan yatağına koydum öyle alıştırdım. Kucağımda ya da memede uyursa, yatağına koyunca uyanıyordu. Kendi kendine uyutmaya çalıştım. Poposuna pış pış veya elini tutarak ya da işte saçlarını okşayarak bazen hikaye uydurarak hangi yöntem işe yararsa öyle yaptım. Sürekli değişik yöntem uyguladım çünkü sıkılıyordu. Şuan meme emiyor sonra seni yatağına koyayım mı kızım diyorum. Eğer istiyprsa Yatağına koyuyorum bez bebeğimiz var ona sarılıyor elimle elini tutuyorum. Sonra uyuyor 🤗 ama bu süreçte çok sabırlı olmanız lazım. Çünkü sürekli kalkıp oyun oynamak istiyor veya ağlıyordu. Öyle olunca hiç zorlamadım. Uyumuyor musun tamam uyuma kalk o zaman içerde oyun oynicaz diyordum enerjisini atıp yorulunca yatırıyordum. Hiç bişey kolay olmuyor. Yani benim yazdıklarımı uygularken sanma ki çok kolay yapmış. Neler çektim bir ben bir Allah bilir 😂