Kızlar merhaba ben sezeryan doğum yaptım dokuz ay önce altı ay hiç adet görmedim sadece kırk kanamam olmuştu şimdi son iki aydır bir hafta arayla on gün süren adetim oluyo ve o on gün boyunca günde beş ped falan değiştiriyorum aile doktorumuz hormonlar dan kaynaklı olduğunu söylüyor kadın doğuma gitmedim henüz benimle aynı şeyi yaşayan var mı neden olabilir