Hilalgunes 14 aylıkken diyet açmaya başladım 15 aylıkken tam geçti ama ben hep diyordum 1 yaş sonrası diyet açıcam diye çünkü çok kusuyordu ve düzelmesi haftalar sürüyordu sürekli diyet açma lüksüm yoktu maalesef 9.5 ay emzirebildim zaten 6 ay kadar diyet yaptım sonrasında bende de sağlık sorunları başlayınca kusması da tam anlamıyla kesilmeyince kilo alımı da gittikçe yavaşlayınca doğrudan besinle devam ettim alerjik mama da almadı çünkü