HilalDefne Merhabalar, Sezaryen ile doğum yapalı bugün 41. Günüm. Korse kullanımı hakkında tecrübeleriniz nelerdir? İç dikişlerde bir sıkıntı olur mu ?
edafmo HilalDefne ben kırkım çıkınca kullanmaya başladım doktorum öyle önermişti ama uzun süre kullanamadım hem karnım acıdı hem rahatsız etti
mrv26 HilalDefne benimde 40ım çıktıktan sonra kullanabilirsin demişti ama bende kullanamadım iç dikişlerim acıyordu çünkü korseyle sıkınca
Merihh HilalDefne ben 40 ım çıkmadan aşırı sıkı olmayan bir korse kullandım ve toparlanmasına yardımcı oldu hem de oturup kalkarken de rahat ediyordum acı ağrı açısından daha iyi oldu
Ucansupurge HilalDefne sezeryanin ertesi günü eşimin teyzesi( yenidogan hemşiresi) başımda o vardi. karnımı sıkı sıkı sling ile sardı. Nefes alamiyordum neredeyse. 3. Günü eczaneden karin ameliyatı sonrasi kullanılan korseyi aldık onunla sardılar 21.gunde kontrole gittiğimde rahmim toparlamisti bile 🤗 Hatta şöyle söyleyeyim 2 ay önce kadın doğuma gittim doğum yaptığıma inanmadı rahmim doğum yapmamış gibiymis. Ben açıkçası korseye bağlıyorum bu durumu.