Oğlum tam 5 aylık oldu her gün geçecek diye beklerken daha beter oluyor bu sabah 9dan 1e kadar salladım battaniyede ayağımda kucağımda sadece çığlık çığlığa ağladı sürekli böyle uyutmak işkence uyuduktan sonra da en fazla uykusu 20 dakika artık takatim kalmadı ne zaman düzelecek ne zaman normal bebekler gibi olacak