Kızlar bebeğim 1 aydır yürüyor. Tam 1 yaşında. He rağmen o kadar çok düşüyor ki. Sehpalara kenarlı aldık çekmeceleri kapattık. Prizleri kapattık. Halıları çoğalttıım. Kısacası evi ona göre dizayn ettik. Ama ona rağmen kapının kenarına, halı olmayan yerlere kafasını vuruyor. Halıya bırakıyor kendini. Noluyo başı falan mı dönüyor bir şeyi mi eksik ben alamadım. Gözümüzün önünde bile yapıyor. Bugün kafasını kapının kenarına çarptı morardı o kadar üzüldüm ki. Her gün çarpıyor her gün ağlıyor. Yani hiç gözümü ayırmasam bile bir şekilde düşüyor. Ne yapabilirim önlem almaya çalışmaktan başka. Kaska falan mı alsam acaba çok üzülüyorum ya