__mom şimdi çok bilmişler gelir 😂 aman aman diyenler dolar diye bekledim inan 😂 ilk gördüğüm anda postu ama yazmadım şimdi yine karşıma çıktı da yazayım dedim…
Ben 8 -9 aylıkken tadına baktıırdım oda şöyle oldu yazın tatildeyiz hava sıcaktan erimiş o derece bi dondruma aldık çok severim onu :) açtım bi ıssırdım bebeğim de yanımda hemen oda yemeye geldi şöyle 2-3 yalama yaptı :) zaten dondurmayı açtık anında eritmeye başladı öyle ilk kez yedi sonra yedirmedim bidaha ama bunyaz nasipse yrriz şuan 19 aylık