Bayanlar oğlum 10 aylık oldu bugün fakat kahvaltısını tek tek yaptıramıyorum karışım olarak yiyiyor önceden tek tek veriyordum ama şimdi ağzından çıkarıyor bu durumda ne yapabilirim vede şöyle bi sorunumuz daha var üç gündür emzirirken göğsümü ısırıyor bu yüzden biri yara oldu bu sebepten uyuyorken emziriyorum bu huyunu nasıl terkettirebilirim?