Ya kızlar bebegim 6. Aydan beri diş cikariyo hemen hemen her diş çıkarken atesleniyo. Mesela 6. Aydan bu yana ilk diş çıkacağına Bi ateşledi sonra 1,2 kere daha sonra azı cikarirken bu 3. Sanırım ateşlenip duruyor. Ateş sonrasında çıkıyor ama bu kadar sık olması normal mj bilemedim. Sizin bebeklerinizde böyle mi acaba benim bebegim fazla mı atesleniyo doktora götürüyorum disten diyor ama eger bu sekildeolan bebekler yoksa bidaha götürcem detaylı tahlil mi yapar naparsa yapsın artık. Korkuyorum ister istemez. Kuzenlerim teyzemler falan bizim bebeklerimizde öyleydi diyo ama bilemedim.sizce?