Sadeturkkahvesi Noname21 yani ben görmüyorum şahsen Görende bana salak eziklikten gibi geliyo oyuzdn bu lafı sürekli söylediği içnde gıcık oldum sürekli sürekli En son aynen yapıp yapabilceğin bukdr anladım dedim 😀
Noname21 Sadeturkkahvesi salonda zirvede bıraktım derlen ben yapabileceğimin en iyisini yaptım demek Mesela kariyerimi zirvede bıraktım derken ne anlıyoruz benim yapabileceğimin en iyisi bu demek dünyadaki en müthiş mesleğe sahibim demek değildir
maysa-19 Sadeturkkahvesi bende öyle diyorum çünkü çok zor çocuk bakmak büyütmek zirvede bıraktım benden bu kadar diyorum 😄
Sadeturkkahvesi Noname21 evet bu açıdan bakmıyodum ben sizin sayenzde bu açıdan bakıyorum sinirlenmiyorum artk😀
Noname21 Sadeturkkahvesi birine birşey katabilmek güzel 😀 yoksa dünya üzerinde en iyisi yokki herşeyin daha iyisi hep vardır
Sesss_s Sadeturkkahvesi bende hep soylerim zirvede bıraktım diye ama iki cocuk dogurdum diye diyorum ama ukalalık degil iki tane cok fazla diye . Ama yorum yazanlar dogru tanımlama yapmış 🤣 hiç bu acıdan düşünmemiştim
Sabinaaa Sadeturkkahvesi aa nasil yani..?zirve derken dunyadaki en iyi cocugu ben yaptim deyil…benim icin olan en iyisini yaptim ve daha da yapmam
Sadeturkkahvesi Sabinaaa heh evet böyleymiş ama ben sanki başka çocuklardan üstün görüyomuş gibi düşünüyodum yanlış düşünüyomuşum
Labellda Sadeturkkahvesi Ikinci çocuk konusu açılında ben öyle diyorum Zirvede bıraktım sahalar size kalsın 😄😁😀