Birisi_ alışana kadar yapıyorlar, sonra düzeliyor. Eldiveni bırakmanız lazım çok geç kalmışsınız. Tırnaklarını sıfırlayın gözlerini ovusturur çok normal. Ellerini pamukla silip bebek kolonyası sürüyorum ben günde üç kere. Ağzına gözüne sürüyor mikrop kapmasin diye. Kolonya zaten uçucu madde iki dk içinde uçuyor