Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal. Eğer huysuzluk, karın ağrısı, ağlama krizleri veya kabızlık yoksa bir sorun da yoktur ve bence zeytinyağ falan da vermeyin o kadarcık bebeğe doktorunuz bunu neden önerdi anlayamadım kendiniz Kayısı hoşafı falan içebilirsiniz isterseniz