M_M Bebegim 8 ay 13 günlük, 3 gündür alt 2 dişi çıkmış, bununla veraber halsizlik, iştahsızlık, en sevdiyi çorbayı bile yemiyor. Ne yapa bilirim? Siz nasıl atlattınız bu dönemi, nasıl beslediniz?
ankakusu5058 M_M biz de 11 ayı bitirmek üzereyiz ve üst dişler geliyo 😑 sürekli kucak istiyor ishal burun akıntısı hiç bişi yemiyor ne versem yönünü çeviriyor sabah azıcık süte cici bebe katıp biberonla verdim onu da bi süre sonra kustu 🤷🏻♀️ Alt dişler çıkarken de böyleydi sadece mamayla besledim o sürede. zorla bişiler yedirince kusuyor zorlamayın oyunla filan yedirmeye çalışın geçici bi süreç inşaAllah kolaylıkla atlatırız 🌸
M_M ankakusu5058 kusma olmadı ama yediyi ağzına geliyor gibi. Öyürüyor. İştahlı bebekdi. 2 gündür zorla yediriyorum. Zatıflamasınl istemiyorum. Yoğurt meyve falan vereyim bari yarından. Belki farklı tadınca yemek ister
ankakusu5058 M_M inşaAllah yedirebilirsiniz benim oğlum mamayı da içmedi bugün eliyle itiyor bugün de kusmamız yok aşırı ishal var hastaneye geldik üst dişler daha zor oluyor