incitomm Deletedmom_65 bizim üst dişler çıkmaya yakın baya şişik disyeri burda birşey yok dış deil bence
2-prensannesi Deletedmom_65 diş değil sadece tomurcukları yerini yapıyor oğlumunda 2 aylıkken beyazlamaya başlamıştı 4.ayda aynı böyleydi doktoru bu şekilde söyledi ilk diş alttan patlar zaten
Lykiavvv Deletedmom_65 bilmiyorum ama dişe benzemiyor. Önce alt diş çıkar diye biliyorum. Çünkü bizde öyle olmuştu