Sedaayaz2525 Kızlar selam yarın eşim izinli ve doğum günü ben grip oldum iki üç gündür kötüyüm baya elimde çok fazla bir para yok 300 400 TL anca . Oturduğum yerde bebeğimi bırakabilicegim bir yerde yok napabilirm sizce ona
Beraninannesii Sedaayaz2525 Ben geçen gün kutladım eşimin dışardan sevdiği bir yemeği söyledim getiren kuryeye yaş pasta alması için rica ettim getirdiğinde onunda ücretini verdim . Daha önceden düşündüğüm için süs vs’de almıştım sizde öyle basit bir yemek yapabilirsiniz ☺️
baykuskiz_ Sedaayaz2525 kucuk minik pastalar var ondan sipariş verebilirsiniz varsa kalpli kokulu mumlar etrafa da onlardan koyun bir iki de güzel söz benim icin tamamdir 😄
Elisarli Sedaayaz2525 en yakın pastaneyi arayıp pasta siparişi verin kapıda ödersiniz en sevdiği yemeği yapın eve geleceğine yakında sıcak bir duş şık bişiler giyin tamam ☺️
oykumoms Kendiniz kek tatlı yapıp sürpriz yapabilirsiniz özel bi gün maksat beraber hoş vakit geçirmek olsun
Sedaayaz2525 oykumoms evde malesefki hiç malzemem yok markete gidicektw halim yok gerçekten bir yandan hastaym bir yandan bebeğimle zor oluyor uzakta biraz marketimix naapsam bilemedim
oykumoms Sedaayaz2525 telefondan sipariş verebilirsinz ben öyle yapıyorum bebekle alışveriş zor oluyor. Migroş şok a101 sanal marketten siapriş veririm hep kapıya kadar geliyor 🤗