Balbeby Kızlar.bu gün bime gelen oyuncaklardan alanınız varmı birazdan gidip bakacağım bende inşallah vardır burda da
Beraninannesii Balbeby Bultak küp birde ilk kumandam kalmış ikisinide aldım . ☺️ Bultaki çok beğenmedim kapağı açılıp duruyor birde içine 2tane 2 rakamı koyulmuş 3 ortalıkta yok 😅
Deletedmom_48 Balbeby işbankasının kitaplarını aldım koordinasyon oyun aldım geometrik şekiller bulmaca bunları aldım birer tane gelmş zaten 9da sıradaydım:)aslında hepsi ebebekte de var ama ebebek bna uzak diye aldım ben
Olimbonii Balbeby Bende mama sandalyesi oyuncagi aldım çok sevdi çıngıraklı top bide arabali halka aldim