-Mucizem _The_ANA_ Önceki postlarini da gördüm canım kaç gün kaldı adetine erken gebelik testinde felan çıkar belki varsa yoksa için rahatlar. Bence olmaz ya bir kere de hemen direk çocuk olacağını sanmam 😄
_The_ANA_ Duyulurum bende hiç kanama da olmadı. Postbill one içtim İnternetteki hakkında hiç yorum da yok ondan o ilaç üzerinden sormak istedim
seninanonim Tatlican Daha çocuğum yoktu olsa da kabuldü haftasonuna denk gelince o yüzden çok da ciddiye almamıştık nöbetçi eczane aramadık
Tatlican seninanonim Ben kızım küçükken almıştım nöbetci eczaneden hic beklemdim kızım cok aglayan bebekti çünkü. Aa sizin bebeginiz yokmuş kendinizi bebek icin hazir hissetmediginiz icinmi ictiniz merak ettim
_The_ANA_ -Mucizem Benim oğlum 1 kerede yumurtlama günündeki ilişkiyle oldu canım. O sebeple zaten endişeleniyorum Sülalede kadınların üzerine ceket düşse hamile kalıyor
Birevladaemanetci _The_ANA_ 🤣🤣🤣🤣 üzerine ceket düşse aşırı güldüm 🤣🤣 Test yapmıyor musun erken olduğunu mu düşünüyorsunuz
-Mucizem _The_ANA_ Bizimki istenen bir bebekti çocuk istemeye başladıktan 4 ay sonra hamile kalmıstım hepte yumurtalama gününe denk gelmesine rağmen o yüzden dedim 😄
_The_ANA_ Birevladaemanetci Erken daha o sebeple yapmıyorum. Daha önce 4 gün kala erken gebelik testi yaptım negatifti 1 gün kala pozitif çıktı🥺 Kız öyle ama hemen hamile kalıyor bizim sülalenin kadınları
seninanonim Tatlican Eşim istiyordu hep istiyordu ben istemiyordum demeyeyimde korkuyordum yani bakamazsam diye