Bebeğim emmek istemiyo bazen emse bile kısa süre sonra birakiyo uyanıkken daha az emiyo agliyo tekrar vermek istediğimde hep huzursuz sevilmeye gelmiyo öpmeye gelmiyo mutlu bir bebek değil bugün idrarında enfeksiyon olduğunu öğrendik tüm bunlar o yüzden mi acaba yaşayan var mi geçici bı durum mu nsl ne zmn gecer