Sevgili anneler merhaba
3 Kasım-11 Kasım arası zorunlu iş seyahati sebebiyle Shanghai a gideceğim, bu sürede kızımı babaannesi babası ve gündüz bakıcı annemiz ile bırakmak durumundayım. Emen bir bebek ve dönünceye dek yetecek kadar anne sütünü dondurucuya koydum, gelin görün ki içim acıyor..
Başından böyle seyahat geçip de döndüğünde aynı şekilde devam eden var mı? Çok üzülüyorumm😢😢 lütfen varsa bana anlatır mısınız neler yaşadınız?