Merhaba biz bu oturduğumuz yere yeni taşındık, depremde evimizi kaybettik her neyse, oturduğum mahallede anne bebek cafesi var, yani yaş grupları ayrı oyun alanları var, 8 Mayıs da açılıyor diye paylaşmışlar kızım şu an 20 aylık bir kere götürüp neler yapabilir diye bir baksam mi acaba bu zamana kadar hiç yaşıtlarıyla oynamadı acaba oynar mı paylaşımcı olur mu merak ediyorum çünkü kızım kimde neyi görse istiyor belki yaşıtlarıyla anlaşır diye düşünüyorum sizce götürsem mi?