Uykusuzhergeceeee Kızlar bebeğim elinde sürekli bir şey tutmak istiyor. Bu bir kâğıt parçası, bir oyuncak, toka artık eline ne geçerse. Hiç bırakmıyor akşama kadar. Normal mi? Sizin bebeklerinizde de var mı bu?
paramedikanne- Uykusuzhergeceeee 13 aylık oğlum var yürürken bile elinde sürekli bir şeyler oluyor araba kâğıt parçası vs dediğiniz gibi heralde güven duygusu gibi hissediyor diyorum ☺️
Uykusuzhergeceeee paramedikanne- evet ya atılacak bir kâğıt mesela görüyor istiyor akşama kadar elinde tutuyor. Ben de endişelendim biraz normalse sorun yok ☺️
paramedikanne- Uykusuzhergeceeee yok yok canım merak etme hem nesneleri tanıyorlar ona zarar vermeyecek herşeyi alıp doya doya tutsunlar 😅