55 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. 40 ıma yakın kanama azalmıştı ama tamamen bitmedi, 42. Gün doktor kontrolüm vardı rahim temiz dedi ultrasonda baktı, kanama devam ediyor dedim emiyor mu bebek dedi evet dedim geçmezse söyle ilaç yazayım dedi, dün msj attım artık geçmedi 55 gün oldu bazen siyah gibi bazen kırmızı pıhtolı geliyor bu kadar uzayan var mı metiler tablet yazmış kullanan oldu ku emzirme döneminde önerilmiyor ama