Birbebekkkbircicek Kendimi bildim bileli çıkıyor sürekli ya, dönem dönem mesela ayda 2 kez çıkıyor bazen 2 ayda bir çıkıyor ama cıkıyor yani krem sürüyorum ağzıma cidden sinir bozucu bir durum sürekli bunu çeken var mı hayattan soğutan da acısı var
Boniboncukkk Birbebekkkbircicek benım eşimde var aynı durum çok yere gittik ama bi çözüm bulamadık bagışıklıkla alakalı sanırım vitamin eksikliği falan var onlarda etkliyoe. Bazen oluyorki bir anda ıkı tanw falan çıkıyor hiç yemek yıyemıyor
Birbebekkkbircicek Boniboncukkk tek çözümü kenocort krem onu akşamdan sabaha kadar sürüyorum geçiyor :( ağzımda yara olmayan zaman bilmem🥹